Photobucket

Supporters

July 29, 2010

Tak ada daya

 July 29 - Birthday gulahati aku!

Bie aku sayang kau lebih dari kau tahu. Kau tahu kau lah lelaki pertama yang ubah hidup aku perangai aku segala benda pasal aku lah. Dari perangai aku yang teruk tak reti sabar tak penah faham orang sampai lah aku reti buat semua benda tu. 

God really did something when He gives you to me :) Happy birthday sayang, I love you for eternity.

Bie, macam kau selalu ckp, saya sayang awak infinity tahu? Hari ni hari jadi kau so aku doa byk2, so that kita dapat kekal. Sampai mati ehh ehh. Sampai terkeluar dua org budak neh, Amani Shafyra Bt Ahmad Kamal dgn Danial Farish bin Ahmad Kamal :) Grr aku mula dah, gatal kejap. Awww :")

Okay dah kau-dan-kau tak payah nak gelak-gelak. Cerita balik.

Eh bie masa hari jadi kau ni aku demam pulak kan ==' Apa lahh. Haihh. Btw birthday present kau aku dah ready dah. Tinggal nak bagi kau je gemok :D
Bie, aku tahu kau nak sgt set Toy Story tu. Takpeeee, nanti ada duit lebih kita pegi beli ehh. Maksud aku kau bawak aku pegi kedai, kita pilih lah then aku bayar pakai sen aku. Sabar okay :)

Okay takat ni je lah aku nak typo. Tak larat dah rase. Mata dah tak larat badan dah kebil-kebil. Cabot! 

ps : wa rindu gila kat lu lah gemok! 

Today's keyword : AkunakAhmadKamalakuyangdulu. Manakaupegihaagemok? Balikbalik!